CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, July 12, 2011

Rindu oh rindu..

Ye,memang aku tengah dilamun rindu sekarang ni..rindu yang teramat sangat.kat sape yek??sape lagi mak dan ayah aku la..kata orang kalu kita rindu kat orang tu,orang tu lagi lagi rindu kat kite..yeke?? ye kot.. ekceli aku dah 2 bln lebih tak balik kampung. Aku rasa dah tak keruan macam nak meroyan....tak pernah-pernah aku lama tak balik kampung.biasanya 1bulan sekali. tak pe, aku tabahkan hatiku ini.My hubby lah,sibuk memanjang..minggu lepas footsal,minggu ni badmnton,minggu depan bowling..minggu depan sekali lagi rombongan ke kelantan plak..adussss jadual dia penuh. Sakit hati rasa...Tapi aku betul-betul teringat kan kampung halaman..nak makan makanan yang mak masak,air yang mak buat..nak tengok kebun sayur nya yang dah macam cameron hingland dengarnya, dan yang penting suasana kat kampung tu......aaaaah macam mane aku nak balik ni....haaaaah??balik tanpa hubby????ooohhhh tidaaaakkkk...terang-terang hubby tak benarkan..sebenarnya aku pun tak nak..susah nak handle si kecik tu.
Akan ku cuba pujuk hati hubby ku biar dia cair dengan kata-kata hikmat dari ku...hahahahh siap kamu malam nanti...aku harap minggu ni aku dapat balik..cayuk cayuk...



aku memang sedih tapi tak delah menangis sampai air mata darah macam ni..

Tengok baby pun ada perasaan sedih..


air mata aku tak lah cantik macam ni..


3 comments:

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

memang rindu kalau dah lama tak balik...

"na kalau balik mas aterdekat ni bagi tahu aku nak kirim brng sikit"

anor said...

ala....kesiannya...tak pe kak ana, simpan duit raya dulu bebanyak, pastue baru senang hati blik kg....

AmYruL HakEEm said...

uma tok mek dah ade kebun sayur?
sejak bile?

Post a Comment

Tulislah sesuatu daripada membisu