CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, July 3, 2011

Bila anakku ke dapur...

Bila danish ke dapur, macam mana jadinye yek???mesti kamu boleh bayangkan kan????hakhakhak... ye seperti yang dijangka..habis hancus dapur ku..baru setengah jam aku terlelap..adusss... tak yah banyak cite layan je gambor kat bwah...

Jom kite tengok apa Mama simpan dalam ni..

ooooiiii... macam-macam ada rupanya.... kite teruskan misi ini..

taraaaaa tengoklah semua...misi 1 dah jumpa...

banyak juga puyuk Mama ni..nak tau tak,ade lagi dalam tu...


ye,inilah yang dicari-cari.Misi berjaya..saya lapar,Mama tak masak lagi,
itu yang cari beras nak masak sendiri.( Model beras cap Rambutan)

Macam mana nak buka beras ni ek??kat sini kot..tp tk reti..pangil Mama lah..
MaaaMaaa...saya laaapaar....

4 comments:

AmYruL HakEEm said...

hahaha..danish2..macam2 ragam

aNa said...

a'ah kim,tu sikit tu, ade macam2 hal lagi..bila kite nak jumpe ni kim???jom lah balik umah tok ayah.danish dah rindu dgn abg akim ni..

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

pandai anak ibu tolong mama mengemas ye...tulah mama danish lapar..sapa suruh mama tidur....

anor said...

huhuhu....ingatkan ain jer yang suka sepah barang,rupa2nya danish jugak..

Post a Comment

Tulislah sesuatu daripada membisu